Přeprava a dodání zboží

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Způsob dodání

Vámi objednané zboží zasíláme dle způsobu vybraného v objednávce. O expedici zboží Vás budeme informovat nejpozději v den samotné expedice zboží.


Momentálně nabízíme způsob dopravy (ceny včetně balného):

Česká pošta - Balík do ruky:

Při platbě předem na náš bankovní účet - 149 Kč

Při platbě na dobírku - plus 72 Kč

Česká pošta - Balík na poštu:

Při platbě předem na náš bankovní účet - 129 Kč

Při platbě na dobírku - plus 72 Kč


Zásikovna:

Při platbě předem na náš bankovní účet - 79 Kč

Při platbě na dobírku - plus 19 Kč

Dostupnost zboží

Produkty se snažíme vždy expedovat v co nejkratším možném termínu. Ovšem né vždy je to možné, z toho důvodu uvadíme následující přehled. Každopádně o expedici a nebo o naskladnění zboží Vás budeme informovat co nejdříve emailem zadaným při objednávce.

Občas se také může stát, že nám například 2 objednávky příjdou hned po sobě na poslední kus zboží skladem. V tomto případě dostává přednost objednávka, která dorazila dříve. Zákazníka s druhou objednávkou se snažíme vyrozumět o skutečnosti, že se jednalo o poslední kus, co nejdříve a snažíme se také ihned sdělit nejbližší možný termín kdy daný produkt bude opět dostupný k expedici.

Vysvětlení dostupností zboží zobrazené na stránkách:

Skladem Skladem - zboží, které máme fyzicky na skladě - expedujeme nejpozději druhý pracovní den od přijetí objednávky, ale snažíme se objednávku vyřizovat ještě tentýž nebo následující den.
Skladem do 3 dnů Zboží naskladníme do 3 dnů - expedujeme nejčastěji do 3 - 5 pracovních dnů od obdržení objednávky.
Skladem do týdne Zboží naskladníme do týdne - expedujeme nejčastěji do 5 - 9 pracovních dnů od obdržení objednávky.
Skladem za více než týden Zboží jsme schopni naskladnit až za delší dobu - přesnější dobu expedice není možno určit. Upřesníme po ověření stavu u dodavatele.
Na dotaz

Zboží je buď specifické, vyráběné na zakázku nebo jeho dostupnost je nejistá. Upřesníme po ověření stavu u výrobce či dodavatele.

Momentálně vyprodáno

Zboží je dočasně zcela nedostupné s neupřesněnou dobou dodání.

Může se stát vnějšími vlivy (problémy při rozvozu zboží, počasí atp...), tedy ne naší chybou, že se balíček opozdí a tedy nebudeme schopni splnit výše uvedené (nejčastěji se může stát v období svátků, jako jsou Vánoce) - v takovém to případě nemůžeme nést zodpovědnost za opožděnou zásilku.

Pokud se Vám zásilka opozdí, nebo nebudete schopni zjistit její stav od dopravce, neváhejte a napište nám. Budeme Vám plně k dispozici a zatoulanou zásilku vám pomůžeme dohledat.