Ověřeno zákazníky
Heureka je služba, která jde za hranice dosavadních srovnávačů cen, katalogů e-shopů nebo magazínů o spotřebním zboží. Jejím cílem je provázat všechny tyto zdroje do jednoho místa a poradit uživateli již od počátku jeho nákupního rozhodování - především co si koupit a kde si to koupit. Certifikát "Ověřeno zákazníky" řeší otázku "kde si produkt koupit a neprohloupit".

Proč vzniklo "Ověřeno zákazníky"?
Aby Heureka dokázala doporučit nejlepší e-shop, musí zvážit mnohem více aspektů, než jen cenu. Kvůli odbourání strachu z on-line nakupování a pro zamezení špatných zkušeností musí zohledňovat především kvalitu služeb obchodu (od přehlednosti stránek, uvádění kompletní informace o ceně, dodací lhůty, řešení reklamací, ...). Na internetu dnes existují možnosti anonymně hodnotit obchody - je to skvělý prostor pro pošpinění konkurencí a pro sebechválu ze strany e-shopu, bohužel informační hodnota je velmi malá. Proto "Ověřeno zákazníky" se ptá opravdu jen uživatelů, kteří v e-shopu nakoupili. 10 dní po provedení nákupu jim pošle cílený dotazník, který mají možnost vyplnit. Každému zákazníkovi je dotazník zaslán pouze jednou za poslední 3 měsíce. Cílem tedy je získat objektivní a ověřený názor na kvalitu e-shopu, který dá vyniknout kvalitě a minimalizuje falešná hodnocení.

V rámci ochrany osobních údajů, má právo každý zákazník odmítnout zaslání dotázníku při vyplnňování objednávky a to zakliknutím možnosti: Nepřeji si zaslat dotazník Ověřeno zákazníky